Ara

1 Haziran 2016 Çarşamba

Defter Kapağı Süsleme Fikri - İp İle Süsleme

Hepinizin YouTube'da ya da Pinterestte gördüğü defter süsleme metodlarından biraz farklı bir metod gördüm bugün Pinterestte.Annemle etamin yapardık küçükken şimdi yeni bir trend olarak bunu defter kapaklarında yapmaya başlamışlar.Çok hoşuma gittiği için biraz daha araştırdım ve en beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum :)


Basit olarak çarpı şeklinde kalp yapabilirsiniz.Önceden ipi geçireceğiniz noktaları kalemle işaretleyip iğne ile delikler açın sonra da ip ile etamin yapmaya başlayın  ❥





















Bir kaç tane de örnek




Share:

8 yorum:

  1. Hiç uğraşmayı sevmiyorum ya. Üşengeç olmanın bir şeyi olsa gerek. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz uğraştırıcı ama bittiğinde çok güzel bir görüntü ortaya çıkıyor :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.... blog keşif etkinliğinden geliyorum . bende beklerim...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Annem de bana hep gereksiz işler memuru diyordu. Bu site de bana göre.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş bence ben çok beyendim

    YanıtlaSil
  5. Defter kabi karton mu ing

    YanıtlaSil
  6. Bu defterler satılıyor mu satılıyorsa kaç lira

    YanıtlaSil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.