Ara

16 Haziran 2016 Perşembe

Fincanlardan Yapabileceğiniz 12 Hediye Fikri


1. Fincanda naneli çay



Hediye olarak bir fincanın içine çay koyabilirsiniz.Fincana bir kuşak bağlarsanız çok farklı bir görünüm elde edersiniz.


2. Saksı Fincanlar


Bir  başka hediye fikri olarak şık fincanlarınızın içine toprak ekleyip çiçekler dikebilirsiniz.Bu tür çiçekleri birçok mağazada bulabilirsiniz.

3. Tarçınlı Buket


Kara tahta boyası ile fincanı boyayın ve notunuzu tebeşirle yazın.İçine de tarçınlı atıştırmalıklarınızı ekleyin. Daha ayrıntılı anlatım için buraya bakabilirsiniz.

4. Fincanda öğle yemeği


Tıpkı bir beslenme çantası gibi.. Hediye olarak çok hoş gözüküyor.

5. Sıcak Çikolata Karıştırıcı


Aslında bakılırsa bu projeyi uzun uzun samla çikolata vs. ezerek yapmışlar ama ben buna gerek duymadım.Nestle ' nin Sıcak Çikolata paketleri var onları bir buzdolabı poşetine koyup kalan kısmını kesin.Ucunu kurdeleyle bağlayın.Fincanınızın içine marshmallow ekleyin.Hediyeniz hazır.

6. Fincanda eldiven
Fincanın içine hediye eldivenlerinizi koyun ve fiyonk yapın .

7. Soslar

Yine bir karatahta boyası ile fincanı boyayın ve tebeşirle notunuzu yazın.
İçine de arkadaşınızın en çok sevdiği sosları ekleyin.

8. Hediye Kartı
Fincanınızın içine damla çikolata,bonibon vs.koyup içine onun için aldığınız hediye kartını yerleştirebilirsiniz.

9. Seni özledim notlu fincanlar

Sharpie kalem kullanarak hediye fincanlarınıza notlar yazabilir ve resimler çizebilirsiniz.

10. Bir Fincan alır mısınız ?

Sağlık dolu bir fincan hazırlamak için buraya bakabilirsiniz.

11. Party buketi
Büyük bir bira bardağının içine geceye uygun çeşitli içecekler koyarak  güzel bir hediye hazırlayabilirsiniz.Ayrıntılar için buraya bakabilirsiniz.

12. Mumluk



Kolay Gelsin.

Sorularınız için yorum bırakabilirsiniz.













Share:

12 yorum:

  1. Merhaba , Resimlerini biraz küçülürseniz ve responsive yani mobil uyumlu bir konum var blogunda göz atıp küçük ayarları yaparsanız.mobil uyumluluk super olacak .. Şuan sorunlu Sizi Takibe Aldım . Umarım zaman zaman yazılarınızda görüşürüz. Keyifli Bloglama lar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tam olarak demek istediğinizi anlamadım.Mobilden girince bende normal gözüküyor ama sizde mi farklı gözüküyor acaba

      Sil
    2. Normali bunun değil 🙄responsive yani mobil uyumlu tema demek her cihazda konumunu vs kendisini ayarlaması demek. Mobilden girdiğinizde sag taraftaki izleyiciler vs vs altta görünüyorsa o zaman doğru olacak. Suan sadece ilk 5 yazın gorunuyor. Blogumda responsive ile ilqili yazima bakarsan 2 dk da düzelteceksin resimli anlatım zaten ..Yinede sen bilirsin.

      Sil
    3. yaptım sanırım teşekkürler öneriniz için :)

      Sil
    4. Evet yapmissin olmus .. Resimlerinide kucultmelisin cunku bu hem mobil uyumluluk hemde seo yani googlenin seni tanimasina tamamen zarardir. TRafigin duser bloglarda En onemli konu ozgunluk ve yazidir .. Yazilarin %25 aktif olması Her acıdan zarardır . 🙄Bir cok sey saydım 😊

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. en sondaki süper... birde çiçek olanlar ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum şu şeylere. :))

    Çocukluk hikayeleri ve masallar adı altında, seni mimledim. (:

    Yanıtlamak istersen, bekliyorum. :)

    http://ardegoo.blogspot.com/2016/06/cocukluk-hikayeleri-ve-masallar-mim.html

    YanıtlaSil
  4. Fikirler çok güzel :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sayfanızı takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.