Ara

27 Haziran 2016 Pazartesi

Yaz sıcaklarının ilacı Smoothie


Sıcak yaz günlerinde güneş tepemizde beklerken bunalmamak elde değil.Evden dışarı çıkmamak da bir işe yaramıyor artık.Size vericeğim smoothie tarifi ile uzun süreli bir ferahlık yaşayabilirsiniz.
 Mesela soğuk bir içeçek içtiğinizi düşünelim.Bu sadece içeceği içerken ferahlatıcaktır.Aynı şeyi dondurma üzerinde de söyleyebiliriz, sadece dondurma yerken soğukluk hissediceksiniz üstelik erimemesi için hızlı hızlı yiyeceksiniz (çünkü çok sıcak ).

Karpuzlu Smoothie' mizin tarifine gelicek olursak;

Malzemelerimizi karıştırıyoruz blenderdan geçiriyoruz.Ben evde robottan geçirdim.Sonra bir bardağa koyup içiyoruz :)



Çeşitli smoothie tariflerine ulaşmak için : yasamtonu




Share:

13 yorum:

  1. Immhh eve gider gitmez deneyeceğim bunu hiç içmedim hayret nasıl geri kalmışım ben bu tattan şaşırdım kendime çocuklarda sever sanki
    Yolun düşerse buralara bana da beklerim kahve içmeye gelirsin laflarız ordan burdan ;)

    YanıtlaSil
  2. sıcak günde bu kadar iyi gelen bir şey görmedim daha kesinlikle tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. hem hafif hem serinletici . Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bloğuma da bekliyorum sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz hemen takibe aldım bende sizi :) evet çok hafif gerçekten :)

      Sil
  4. merhaba :) bende sizi takibe aldım. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim bu arada :))

    YanıtlaSil
  5. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    HT47Z6

    YanıtlaSil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.