Ara

18 Haziran 2016 Cumartesi

Babalar Günü İçin Hediye Fikirleri




Haziran ayının 3.haftasının Pazar gününe denk gelen babalar günü için herkes ne alsam ne yapsam diye düşünürken bende birkaç fikir yardımında bulunayım dedim..Siz de bu yıl babalar gününde gömlek alan topluluktan olmak istemiyorsanız bu yazıya göz atmanızda fayda var.Biraz geç kaldım tabi yarın babalar günü :) Ama zaten vereceğim fikirler için günlerce uğraşmanıza gerek yok.Bunları çok kolay bir şekilde birkaç saatinizi harcayarak yapabilirsiniz.


1-Maden suyu şişelerinin içine babanızın sevdiği çerezlerden doldurup kapağını kapatın.(Zorlanmamak için çevir-aç şişelerede yapabilirsiniz)Sonra kutunun içine koyun ve üzerine güzel bir tebrik kartı hazırlayıp yapıştırın.Hediyeniz hazır.


2-Kelime oyunu harfleri ile çok hoş bir çerçeve yapabilirsiniz


3- Hediye kartı eklemeyi de unutmayın



4-IDad Kart yapabilirsiniz.


Yapımı için tıkla

5-En sevdiği çikolatayı bu şekilde paketleyebilirsiniz 



6-Ben çoktan hediye aldım derseniz hediyeyi klasik poşete koymaktansa böyle bir şey yapıp ona koyabilirsiniz

Yapımı için  littlefamilyfun




Share:

2 yorum:

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.