Ara

8 Eylül 2015 Salı

Online Çinden Alışveriş - Wish - Geek


Son zamanlarda çok tercih edilen hatta çoğu kişinin ticarete döndürdüğü online çin alışveriş siteleri hakkında konuşalım biraz.Güven sorunu yaşayanlar için yazım pek yararlı olmayabilir çünkü benim tek alışveriş yaptığım Wish.com sitesi.Ayrıca uygulaması da var.Wish kendi alanında birçok alt uygulama çıkardı.Geek gibi.. Diğer sitelerden aliexpressin güvenli olduğu söyleniyor( Artık Aliexpressten de alışveriş yapıyorum güvenilir mi ? Güvenilir .)Ya da dresslink.com.




Ama dediğim gibi ben sadece Wish ten alışveriş yaptım ve bu alışverişi biraz ticarete dönüştürdüm.Bu sayede kar edebilirsiniz.Ama çoğunuzun bildiği gibi bu tür sitelerden alışveriş yapınca en az 30 günde elinizde oluyor.O yüzden eğer ticarete dökecekseniz hemen teslim yapmanız sizin için daha avantajlı olacaktır.Hangi ürünün satış yapacağını iyi kestirmeniz gerekiyor aksi halde ürün elinizde kalabilir.Ben ilk alışverişimde vintage bikini almıştım.Ama tabikide en büyük sorun beden olduğu için bedeni iyi gelmedi.Ve 20 liraya aldığım bikiniyi 40 liraya bir internet sitesine koydum.Sonuç : %100 Kar.
Evet sizin de bu tarz ürünlerle kar yapmanız mümkün.Ben Çin'den aldığım ürünleri ticaret için kullanıyorum.Tabi sizler kendiniz için de kullanabilirsiniz.
Wish uygulamasını telefonunuza indirdiğinizde ürünleri favorilerinize ekleyebilirsiniz.Eğer bir bildiğim gelirse mutlu olmanız gerekiyor çünkü Wish uygulamasında istediğiniz bir ürün indirime girmiş demektir.Yine bir bikiniyi favorilerime eklemiştim.Fiyatı 30 liraydı.Bana özel indirime girdi ve fiyatı 9 lira oldu.Kargo dahil 12 liraya Türkiyeye geldi.Ama ulaşımda bir sorun çıktı(en zor kısmı burası).PTT 'ye gittiğimde adıma bir ürün olmadığı söylendi üstünde durup bekledim.Çünkü ürünü alalı 2 ay geçmişti.En sonunda başka bir yere baktılar ve oradan çıktı.Yani çalışanlar biraz ihmalkarlar.Üstelemek gerekiyor.Ama bir bakmışsınız evde yokken kapınızın önüne paketi atıp gitmiş de olabilirler.
Her neyse bu ürünü gardrops.com* da bir alıcı bularak 30 liraya sattım.
Wish te genellikle 3 liraya harika saatler bulabilirsiniz.Ancak ayakkabı ve kabanlar biraz pahalı.
Sözün özü Çinden alışveriş yapacaksanız gelen süreyi göz önünde bulundurarak hangi ürünler tercih edilir ona göre sipariş verin ve geldiğinde eminim hemen bir alıcı bulabilirsiniz.

Son olarak eğer bu işi ticarete dökmek istiyorsanız :
*Bloggerdan bir blog açıp orada satış yapabilirsiniz(Merak etmeyin reklamınızı yaparım :))
*İnstagramdan hesap açıp orada ciddi satışlar yapmanız mümkün.
*Daha çok kadınların aktif olduğu gardrops.com dan bir üyelik alıp orada yapabilirsiniz.( Bikini ve Sırt Çantaları çok tercih ediliyor!!!)
*Facebooktan bir sayfa açabilirsiniz.

Yazımı sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim.Yorum bırakırsanız çok sevinirim :)


_______________________________________________________
*gardrops.com:Sıfır veya İkinci el kıyafet satma platformu.Bu sayede birçok markalı ürüne çok ucuz fiyata sahip olabilirsiniz.Ya da kendiniz kıyafetlerinizi,ayakkabılarınızı,gelinliğinizi aklınıza ne geliyorsa satabilirsiniz.Güvenli alışveriş sistemi ile aldığın ürün size gönderilmezse paranızı geri alabilirsiniz.
Bu arada beni gardropstan takip edebilirsiniz :)
www.gardrops.com/neslihanaydin
Share:

52 yorum:

  1. merhaba, yazı için teşekkürler.

    wish ile henüz yeni tanıstım ilk etapta ihtiyacım (hediye edilmek üzere) olan bi akıllı telefonu dün itibari ile uygun fiyata satın aldım. bi sonraki alışverişim oto dvd oynatıcı onuda piyasanın cok altında bir fiyata buldum ve sonra ben bu işi ticarete dökme kararı aldım fakat seçtiğim ürünlerde adet arttıkça kargo ücreti her bir adet için ayrı ekleniyor. bu konu hakkında öneriniz varmı? niyetim elektronik ve araç gereçler üzerine bir mağaza açmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek..
      wish ; uygulama ya da web sitesi tasarımı olarak başarılı ancak kargo ücreti evet her ürün için ayrı ayrı hesaplanıyor.Toptan alımlar için Ali Express i öneririm ben, sitesi biraz karmaşık ancak 1 $ lık ürünleri bile ücretsiz kargo olarak evinize teslim alabiliyorsunuz.Ayrıca toplu alımlarda güzel bir miktarlarda indirim yapılıyor .

      Sil
  2. gümrükte problem yaşıyor musunuz? Yani bir sepette belirli bir TL sınırınız var mı bu sitede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 70$ üzeri alışveriş yapınca sıkıntı oluyor sanırım.70 $ olup olmadığından emin değilim ama o civarda bir fiyat

      Sil
  3. Yurt disindan alisveris yaparak elin gavurunu kazandirmayin yahu

    YanıtlaSil
  4. Telefon gumruge takılıyor mu?yada Türkiye de nasıl kullanabiliyorsunuz?çok ucuza telefonlar var ama cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Telefon gumruge takılıyor mu?yada Türkiye de nasıl kullanabiliyorsunuz?çok ucuza telefonlar var ama cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hiç telefon almadım.Ama sanıyorum ki IMEI numaralarında bir sorun çıkabilir ya da pasaport ile telefonu onaylatmam gerekebilir.Bu konuda bir bilgim yok gerçekten kusura bakmayın

      Sil
  6. Uygulama indirdim ve fiyatlar tl yazıyor ödeme de tl oluyor dimi sıkça sorulan sorular kısmında ülkenizin para birimi olarak gösterilir dolar olarak kesinti yapılır gibi bi yazı okudum

    YanıtlaSil
  7. Uygulama indirdim ve fiyatlar tl yazıyor ödeme de tl oluyor dimi sıkça sorulan sorular kısmında ülkenizin para birimi olarak gösterilir dolar olarak kesinti yapılır gibi bi yazı okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para birimi kısmından tl yi seçtiyseniz ödemeniz tl cinsinden olur.Zaten son onay kısmındada tl üzerinden yapıldığını görürsünüz.

      Sil
  8. İlk önce ben de bilgisayar öğrencisi olarak başta bunu söylemek isterim ki bloğun çok güzel olmuş devamını getirirsen site bile satabilirsin yazıya gelince yararlı bir yazı olmuş. Ancak akıllı telefon almak istiyorum gümrükte sıkıntı çıkar mı ? Bilen varsa yanıtlayabilirse çok makbule geçer

    YanıtlaSil
  9. 75 euro yu gecince ne yapmam gerekiyor.ek ucret verecekmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gümrükte takılır gümrükten almak için aldığınız ürünlerden daha yüksek bir fiyat vermek zorunda kalabilirsiniz

      Sil
    2. tavsiyem tek bir ürün değilse farklı farklı zamanlarda parça parça almanız tahminimce o zaman bir sorun çıkmaz

      Sil
  10. Sanal kart ile alışveriş yapamadım. CVV hatası verdi. Sorun nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununu çözebildin mi kardeş

      Sil
    2. Büyük ihtimalle kartınızın arkasında 3 haneli bir kod var onu yanlış girdiniz

      Sil
  11. e peki ben 500 liralık birşey alıcam örneğin ne olur cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. kolay gelsin geek ten babet almak istiyorum ama bedenine karar veremeim ordaki beden tablosuyla birebri tutuyor mu ki

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. ben wish ten alışveriş yapıyorum fakat birden fazla kargo ödüyorum her ürüne ayrı ayrı ödüyorum neden bir pakette tek kargo ödemiyorum diye düşünüyorum fakat bu nasıl olur bilmiyorum bilen varsa arnızda paylaşabilirmi acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı satıcılar olduğu için ayrı ayrı ödüyorsunuz.

      Sil
  15. Selamlar. Ödeme hatası yaşıyorum. Ödeme sağlayacınızla görüşün gibi bir hata alıyorum?

    YanıtlaSil
  16. Kredi kartınız yurtdışı alışverişe kapalı olabilir. bu nedenle hata verebilir. veya limiti yoktur. her ürün için farklı kargo ücreti ödenir. çünkü her kargo için belirlenen bir bedel vardır.

    YanıtlaSil
  17. Çünkü farklı satıcılar, farklı yerlerden size kargo yolladığı için her birine ayrı ücret ödüyorsunuz. Wish firma olarak göndermiyor anlayacağınız.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Wish kredi kartı bilgilerini kaydediyor mu? Kaydediyorsa nasil silebilirim?

    YanıtlaSil
  19. Urun alıyorum ama ödeme yapamıyorum. Tüm bilgileri giriyorum farklı bir ödeme şekli seçin geliyor

    YanıtlaSil
  20. Urun alıyorum ama ödeme yapamıyorum. Tüm bilgileri giriyorum farklı bir ödeme şekli seçin geliyor

    YanıtlaSil
  21. Aliexpresten alışveriş yaptığım banka Visa kartla Wish'ide alışveriş yapamıyorum
    herşeyi eksiksiz giriyorum parada fazlasıyla var kartımda, acaba neden???

    YanıtlaSil
  22. Wish den kesinlikle alış veriş yapmayın derim. Ödemeyi aldılar sipariş yolda diye mesaj gönderiyorlar 2 gün sonra siparişiniz iptal oldu diye ödeme alamadık yazıyor bankaya bakıyorum ödeme alınmış bir muhatap bulamıyorum bence bişey almayın size dost tavsiyesi Allah dan 30 TL lik yaptım alış veriş

    YanıtlaSil
  23. Sipariş verdim ödemeyi yaparken kargo ücretini de aldı ama paket gelince bidaha kargo ücreti çıktı

    YanıtlaSil
  24. Kargo ücreti ne kadar gelir en fazla??

    YanıtlaSil
  25. Kargo ücreti ne kadar gelir en fazla??

    YanıtlaSil
  26. Binance komisyon oranları için tıklayın: binance komisyon oranları

    YanıtlaSil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.