Ara

16 Mayıs 2016 Pazartesi

T-shirt boyama - Kendine özel t-shirtler yap



Bugün dolabımda birçok düz renk tshirt olduğunu farkettim ve hemen soluğu kırtasiyede aldım.Deneme amaçlı bir tane siyah kumaş boyası aldım.Sonra eve gelip güzel şablonlar araştırmaya başladım.Aşağıya da örnek olsun diye birkaç şablon koyacağım.
  Uzun zamandır aklımdan böyle bir şey yapmak geçiyordu ama vaktim olmuyordu.Bugün de yapasım geldi ve yaptım ! Tshirt boyamak dedim ama bu şekilde siz çanta da boyayabilirsiniz. İnternetten birçok yapım şekli araştırdım.




Bazıları aşağıdaki resimdeki gibi freezer paperlar var onları şablonun dış hatları kısmı ile kesiyorsunuz.Ütü ile kumaşın üstüne yapıştırıyorsunuz.Bant gibi.Sonra sünger yardımı ile çok kolay bir şekilde boyuyorsunuz kuruduktan sonra çıkartınca şekil çıkmış oluyor.
Yöntemler arasında en basit ve yapması mantıklı olan bu ki ancak ben Türkiye'de bunlardan bulamadım.Hangi isimle satılıyor bilmiyorum,satılıyor mu ondan da şüpheliyim.


Diğer yöntem olarak ben kurşun kalemle hafif bir şekilde tshirtün üstüne deseni çizdim ve kumaş boyasına fırçayı batırarak boyadım.Bu evet uzun sürdü ve yukarıdaki yöntem gibi basit değil ama ben yaparken çok eğlendim.:)
Son olarak boyadıktan sonra 1 gün bekliyorsunuz sonra da ütü ile 3 dk ütülüyorsunuz.
      Uyarı:
  • Tshirtünüzü boyarken iki kumaş arasına karton koyun.Aksi halde boya sırtına da geçebilir.
  • Çamaşır makinesinde yıkarken 30 dereceden yüksek ısıda yıkamayın.

Ama ilki yokmuş ikinciyi de ben beceremem diyorsanız;Bu marketlerde bantlar satılıyor.Üstü biraz kumaşımsı gibi beyaz bantlar onlardan alın.İstediğiniz desenin şablonunu siz çıkarın ve sonra siz de süngerle boyayın.


Ya da patates baskısı yapın . 






 

                             
 


 
 


 

 


 
 





Kolay gelsiin :)

Share:

4 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım. Bu arada tshirtler çok güzel olmuş gerçekten . Ellerinize sağlık. Bloğuma da bekliyorum sevglerle :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bende bir adet keşiften gelen insan tanesiyim. Blogunu takibe aldım, bu arada yazın için teşekkürler. Boş zamanı olan insanlar için çok faydası olacaktır. :)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.