Ara

6 Mayıs 2016 Cuma

Blog Tasarım || Blogculuğa giriş


Hepinize merhaba ★




Bu kategori altında size, sitenizi özelleştirmek için kullanabileceğiniz html kodları vereceğim.İşte mouse imlecini değiştiren kod gibi ya da sitede kaç kişi olduğunu gösteren sayaç kodu gibi vs. .Bazılarını kendim yazacağım bazılarını alıntı yapacağım alıntı yaptıklarımı belirteceğim.Zaman zaman beğendiğim hazır şablonları paylaşacağım.Kendi sitenize nasıl ayarlayacağınızı anlatacağım.



7 yıldır(7.sınıftan beri) blog tasarlıyorum.Ama bir gün merak edip html öğrenmeye çalışmadım.Çünkü bir şeye ihtiyacım olduğu zaman internete yazıp kodunu bulup ekliyordum.Haliyle birkaç göz aşinalığım olmuştu.Bu sene bölümüm gereği Web Tasarım dersi görmeye başladık ve html öğreniyoruz.Artık her şey yerine oturmaya başladı ve ben de kendim bir şeyler oluşturmaya başladım.Burada da paylaşmak istiyorum.

Siz de merak ettiğiniz bir şey olursa yorum kısmından sorunuzu sorabilirsiniz 


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.