Ara

5 Mayıs 2016 Perşembe

İzlediğim diziler : Orphan Black



Mart 2013'te başlayan dizi halen devam etmekte ve benim en favori dizilerim arasında.Şuan 4.sezonu çekiliyor. Dizinin konusuna gelicek olursam ;
Sarah öksüzdür ve sorunları vardır.Kızı Kira ile şehre geri döndüğü gün metro istasyonunda bir kadının intiharına tanık olur.Üstelik bu kadını metronun önüne atlamadan önce görür ve bu kadın tıpatıp Sarah'nın aynısıdır.Kadın atladıktan sonra Sarah şaşkın bir şekilde kadının çantasını alır ve kaçar.Kadının çok zengin olduğunu öğrenir ve Sarah'nın da paraya ihtiyacı vardır.Ölen kadının adı Beth'dir ve Sarah onun banka hesabındaki parayı çekme fikriyle Beth'in yerine geçmeye karar verir.Ama işler bu kadar kolay olmayacaktır. Eğer klonlardan ve bilim-kurgu tarzı gizemli filmlerden hoşlanıyorsanız bu dizi tam size göre.



Dizide Sarah'ı ,Beth'i ve birçok klon karakteri canlandıran Tatiana Maslany çok büyük bir başarı kaydetmiştir.Dizinin 4.sezonuna gelmiş olsam bile o karakterleri aynı kişinin canlandırdığını bazen unutuyorum.



Dizinin oyuncularına gelecek olursam ;
Sarah,Beth,Alison,Cosima ... bir çok klon var ama diğerleri ilerleyen zamanlarda ortaya çıktığı için hemen bahsetmek istemiyorum.
Beth:İntihar etmeden önce dedektiftir.
Felix : Sarah'nın üvey kardeşi
Kira : Sarah'nın öz kızı
Paul : Beth'in sevgilisi.
Art:Beth'in ortağı.
Diğerlerinden bahsetmiyorum çünkü dizinin oyuncu kadrosu bölümler ilerledikçe artıp eksiliyor.

Fragmanı da şuraya bırakayım:












Share:

6 yorum:

  1. orphan black harika bir dizi ama izleyenleri çok duymamıştım burda görmek şaşırttı takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok duyulan bir dizi değil ne yazıkki bende bu şekilde tanıtmaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. Keşke bırakmasaydım, bıraktığım ne çok dizi var. :( İşin kötü kısmı, nerede kaldığımı bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orphan Black'e tereddüt etmeden tekrar başlayabilirsiniz.Beni ilk bölümünden kendine çekmişti ama insanların tercihleri farklı tabi

      Sil
    2. En son sanırım polis olmuştu, yanında bir adamı kurtarmıştı. Az çok hatırlıyorum bir şeyler. :)

      Başlayacağım, başladığım çok dizi var. Hangisine devam edeceğimi şaşırdım, olmuyor. :(

      Sil
    3. Önerebileceğiniz bir dizi var mı ? Ben de sezon finaline girdi bütün dizilerim yeni diziler arıyorum :)

      Sil

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.