Ara

3 Ocak 2015 Cumartesi

Şişe kapaklarından magnet yapımı - DIY- Kendin yap


Kendinize özel magnetler yapmak istemez miydiniz ?
İçtiğiniz içeceklerin kapaklarını atmayıp biriktirin veya satın alabilirsiniz ya da benim gibi etraftan toplayabilirsiniz :) Ayrınca size yazımda videoda yapmadığım bir yöntemden daha bahsedeceğim.

İlk olarak kapakları oje ile iki kat boyadım.Üstündeki yazılar kapanana kadar kat geçtim.
Oje tam olarak kuruduğu zaman farklı renklerde ojelerden bir miktar düz bir zemine döktüm ve kalem ucuyla noktalar yaptım.Siz kürdan da kullanabilirsiniz.Sonra yuvarlak mıknatıslar var görmüşsünüzdür onları yapıştırın ve magnetiniz hazır.

İkinci olarak bunu internette gördüm çok hoşuma gitti ama o kadar küçük resim çıkarttırmaya vaktim olmadı.Aynı şekilde şişe kapaklarına kendi fotoğraflarını yapıştırmışlar ve arkasına mıknatıs yapıştırmışlar bu şekilde kendinize özel magnet hazırlayabilirsiniz.




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.