Ara

14 Ocak 2016 Perşembe

DIY Dudak Balmı - Easy Homemade Lip Balm

Evinizde bulunan malzemelerden çok kolay bir şekilde kendi dudak balmınızı yapabilirsiniz.Geçen aylarda AliExpressten makaron kutular sipariş vermiştim.Onlar geldi ve içine dudak balmı yapıp koymaya karar verdim :)





Gerekli Malzemeler:
*Vazelin
*Renklendirmek için göz farı ya da ruj vb. ürünler kullanabilirsiniz 
*Aroma verici yağ ( kayısı yağı,portakal yağı vs. olabilir.Ancak ben kullanmadım.)

Yapılışı :
Yemek kaşığına bir tatlı kaşığı vazelini koyun ve üzerine çok az far allık ya da ruj koyun.Mumu yakıp üzerinde eritin.Sonra kullanacağınız kaba koyun ve kürdanla karıştırın.Sonra buzdolabına koyun 10 dk filan bekletin.Dudak balmınız hazır :))








 Yapılışını anlattığım videoyuda buradan izleyebilirsiniz :))
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazımı okuduğun için teşekkürler.Yorum atarsan çok mutlu olurum :) En kısa zamanda cevap vermek sözüyle :)

___________________________________________________________________________________________________


Bloğuma hoşgeldiniz !
Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Zamanımı kendin yap projeleri yaparak,dizi izleyerek geçiriyorum.Onlardan arta kalan zamanda da bloğumla ilgileniyorum

Öne Çıkan Yayın

Kahvaltıda harikalar yaratmak istiyorsanız..

Bu fikirler tam size göre :) Pirinç ve omlet kaşar peyniri ile sabah kahvaltısında çocuğunuza sürpriz yapabilirsiniz. Yumurtaya Havuç ve zey...

İzleyiciler

Orphan Black Türkiye

En Çok Bakılanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.